Пошуковий запит: (<.>A=Гордєєва К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Гордєєва К. С. Професійна підготовка соціальних педагогів у сучасній соціально-педагогічній парадигмі [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 3. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_3_9 Досліджено процес професійної підготовки соціальних педагогів у сучасній соціально-педагогічній парадигмі. З'ясовано, що соціально-педагогічну роботу регламентують і нормативні документи, і кваліфікаційна характеристика соціально-педагогічних працівників. Визначено, що специфіка сoціально-педагогічнoї рoбoти соціальних педагогів полягає в тoму, щo професійні цінності фахівців безпосередньо впливають на успішність йогo діяльності. Розкрито процес професійної підготовки соціальних педагогів: визначено рівні підготовки кадрів для соціальнoї сфери; види та рівні акредитації навчальних закладів, які здійснюють підготовку соціальних педагогів; форми здійснення професійної підготовки соціальних педагогів у нашій державі; сфери, у яких може працювати соціальний педагог.
|
2. |
Здирко Н. Г. Теоретичні аспекти сутності аудиторського ризику в Україні [Електронний ресурс] / Н. Г. Здирко, К. В. Гордєєва // Економічні науки. Cерія : Облік і фінанси. - 2010. - Вип. 7(1). - С. 502-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2010_7(1)__65
|
3. |
Гордєєва К. С. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми сиротами [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_28
|
4. |
Гордєєва К. С. Самотність серед молоді як одна з найактуальніших соціально-психологічних проблем [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 31. - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_31_26
|
5. |
Шевченко Н. Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Шевченко, К. Гордєєва // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_17 Відображено провідні тенденції розвитку соціальної педагогіки як окремої наукової дисципліни. Встановлено взаємозв’язки між розвитком соціальної педагогіки як виду професійної діяльності та впровадженням спеціальності «соціально педагогіка» у навчальний процес ВНЗ. Розглянуто особливості професійної підготовки соціального педагога та рівні підготовки кадрів для соціальної роботи. Визначено компоненти професійної підготовки фахівців і підходи до організації процесу професійної підготовки. Встановлено перелік спеціальностей, спеціалізацій та їх класифікацію для підготовки фахівців з соціальної педагогіки різних освітньо-кваліфікаційних рівнів. Охарактеризовано сферу професійної діяльності соціального педагога та напрямки актуалізації професії серед професійно орієнтованої молоді. Розкрито систему посадових обов’язків соціального педагога та пов’язану із їх виконанням відповідальність.Отражены основные тенденции развития социальной педагогики как отдельной научной дисциплины. Установлены взаимосвязи между развитием социальной педагогики как вида профессиональной деятельности и внедрением специальности «Социальная педагогика» в учебный процесс ВУЗ. Рассмотрены особенности профессиональной подготовки социального педагога и уровни подготовки кадров для социальной работы. Определены компоненты профессиональной подготовки специалистов и подходы к организации процесса профессиональной подготовки. Установлен перечень специальностей, специализаций и их классификация для подготовки специалистов по социальной педагогике разных образовательно-квалификационных уровней. Охарактеризованы сфера профессиональной деятельности социального педагога и направления актуализации профессии среди профессионально ориентированной молодежи. Раскрыты система должностных обязанностей социального педагога и связанная с их выполнением ответственность.Displayed is the leading the trend of social pedagogy as a separate scientific discipline. Established is the relationship between the development of social pedagogy as a professional activity and the introduction of specialty "social pedagogy" in educational process of the university. Considered are the features of the social teacher training level of training for social work. Discovered are the components of professional training and approaches to the process of training. Determined is the list of specialties, specializations and their classification for training in social pedagogy various educational levels. Characterized is the professional field of social pedagogy and directions actualization profession among professionally oriented youth. Revealed is a system of duties and social pedagogy associated with their implementation responsibilities.
|
6. |
Гордєєва К. С. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до розв’язання педагогічних ситуацій [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва, С. О. Сладких // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_2_13
|
7. |
Гордєєва К. С. Формування відповідального ставлення до здоров’я в студентів факультету фізичного виховання [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва, Л. П. Іванченко, С. Г. Іванченко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(2)__18
|
8. |
Гордєєва К. С. Педагогічні технології формування відповідального ставлення до здоров’я і здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / К. С. Гордєєва, В. М. Пристинський, А. В. Осіпцов // Health, sport, rehabilitation. - 2018. - № 3. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2018_3_4
|
9. |
Федь І. До питання узагальнення досвіду східної гімнастики за допомогою теорії У-Сін як методу оптимізації на прикладі верифікації спортивної події [Електронний ресурс] / І. Федь, К. Гордєєва // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2019. - Вип. 10. - С. 175-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2019_10_17
|
10. |
Гордєєва К. Особливості процесу соціалізації особистості у складний період української держави [Електронний ресурс] / К. Гордєєва // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2019. - № 5. - С. 126–135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2019_5_14
|
11. |
Гордєєва К. О. Питання дискримінації в кримінальному праві [Електронний ресурс] / К. О. Гордєєва // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2022. - № 3. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjiu_2022_3_6
|